Förskoleplats

2009-05-06 @ 17:03:38

I går kliade jag mig i huvudet åter en gång och tänkte att vad i hela världen ska vi göra?? Det är ett surr överallt om hur långa köerna är och Sebastian blir tio månader i morgon. Vi skickade in papprena på hans åttamånadersdag och har satt upp oss från dagen då han fyller ett år, den 7:e juli. Ska jag fortsätta vara hemma? Ta min killes dagar också (någonting vi inte vill)? Ska min kille vara hemma? Han har eget och det går inte. Uppbyggnadsfasen är viktig. Farmor? Dagmamma? Hur ska vi göra?

I dag kom den som ett brev på posten, förskoleplatsen. VI HAR FÅTT FÖRSKOLEPLATS!!! Några dagar efter semestern. Perfekt! =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt! Sa ju att det skulle ordna sig..Personligen har ALLA jag känner i-din-stad fått förskoleplats i tid även om rykten säger annat... Fick ni ert förstahandsval? Det fick inte vi (har jag säkert sagt) men ordnade sig bra ändå!/E

2009-05-07 @ 11:26:31
Postat av: Anna

G har oxå fått plats, samma som hans syster - vi blev så glada! Kram/A

2009-05-08 @ 21:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0