Apropå träningstips

2009-05-19 @ 20:09:53

Ut och dansa! Nykter, flera timmar, oh yes. Good one! Var och salsade mig i fredags. Andra gången jag varit på ett ställe där det först är kurs innan själva danskvällen drar igång. Första gången var med en gymnasievän för MÅNGA år sedan. Det gick bra ändå! Det var dessutom fantastiskt roligt. Som tjej är det syveränt för det blir inte tråkigt att dansa då olika killar bjuder upp. Då är det tur att bästa "kameleontskorna" är på. Vilken variation, det ska jag säga! Häng med i svängarna. Bara en kille blev sur då jag inte kunde följa honom. Till det säger jag,  "men bjud upp någon annan då om det inte passar!!" Jag tar inte åt mig.

Annars är det RnB som lockar då dansskorna åker på. Även det är enorm magträning har jag förstått efter att ha tränat Hip Hop Abs som baserar sig på dansrörelser. Förhoppningsvis kan jag locka med kära syster, som kommer hit över helgen, ut att dansa. Vore toppen!

Jo dans är nog favoritträningen egentligen. Sen är det kul att se ufo:na ute på klubben som undrar vad jag är för en som inte är intresserad av marknaden utan bara är ute efter att dansa. Nåja, det är min bonus det, att säga nej tack. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0