5 -- Från Facebook --

2009-05-21 @ 12:24:58

*februari 11, 2009 -- Jag och familjen har tagit kort i studio. Får se dem imorgon!! --

*februari 12, 2009 -- Har nu sett korten!! Underbart =) -- -- Jag var ute och dansade igår! Första gången på.. länge. Det var en toppenkväll och stegräknaren stannade på 27101 steg! =) --
-- Jag fick sovmorgon men sov inte så mycket ändå då S var orolig inatt. Fast nu kommer andra tanden, kanske därför.. --
-- Ska snart sova, efter lite trevlig "Sagan om ringen"-läsning =) --

*februari 13, 2009 -- Jag och Sebastian var på mkt trevligt Me&I-party igår! Köpte brun t-shirt med grävskopor på. =) --
-- Ska byta blöja och sen blir det andra promenaden! --
-- Sebastians bästa tvättlappar är slut. Gillar INTE alternativet som nu måste tas till i bajsbytningen =( --

*februari 14 , 2009 -- Jag hittade "mitt spel" på after-worken igår. Scrabble! =) --

*februari 16, 2009 -- Jag hade planerat hela dagen (BVC, mat, sova, min mat etc.) för öppna förskolan-besök, så var det fullt. =( USCH. All dressed up and nowhere to go. Gutted! --
-- Jag äter leftover tårta! =) --
-- Säger godnatt! (Kl. 22.17) --

*februari 17, 2009 -- Jag och Sebastian har precis kommit hem från Öppna Förskolan. =) Sebastian sover sött.--
-- Jag har tränat idag =) Så himla skönt! --

*februari 19, 2009 -- Jag och Sebastian har lekt med M och E idag =) --



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0