Xango-friska

2009-03-31 @ 18:16:20

Nu var vi i och för sig precis sjuka jag och Sebastian, eller så sjuka som vi nu kan bli.. Men jag satt och tänkte på det och att vi varit friska ända tills nu. Vi dricker någonting som heter Xango (låter det intressant, hör av dig). Jag dricker det och Sebastian får väl i sig en liten del eftersom jag fortfarande ammar (ej nattamning, annars efter varje mål). Sebastian blir nio månader om en vecka och detta är första gången vi är sjuka, trots kräksjuka mm. som härjar där ute. Vi var väldigt snuviga och nös och hade oss men ingen feber. Eftersom de flesta andra mammor och bebisar i min bekantskapskrets åkt på det ena och det andra så tror jag att Xangon hjälper, och att den även hjälper Sebastian. Det känns toppen att kunna stärka immunförsvaret bara genom att dricka en juice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0