Valhalla simhall

2009-03-26 @ 18:24:59

En väninna berättar. Hon är och simmar i Valhalla. En manlig badvakt hoppar i bassängen och börjar simma efter henne. Han simmar ikapp och säger till henne att hon simmar för långsamt och inte får simma mer. Hon går upp och har inte varit på Valhalla sedan dess. Hon har ont i en axel och simning är den ende träning hon kan göra.

Jag frågar henne om hon inte ringt till Valhalla och frågat om detta. Jo, det har hon. Kvinna som svarade sade, "ja några av badvakterna är lite nitiska".

Jag undrar, vad är detta? Är det vardagsmat?

Min väninna har utlänskt påbrå, jag hoppas innerligen att det inte handlar om det.



Kommentarer
Postat av: Cecilia Kronvall

fruktansvärt upprörande! Så får det inte gå till Det finns ju jättemånga som bara ligger och guppar i bassängen. Har man bråttom får man simma förbi helt enkelt! Det finns ju en fartbana för vuxna på Valhalla om man vill simma snabbt. Om hon inte vill pröva Valhalla igen vilket jag kan förstå kan hon ta sig till Lunbybadet eller Åbybadet? Annars finns ju rehabbad som är jättebra. En läkare eller sjukgymnast på närmaste vårdcentral vilka som passar för henne och var de ligger.Lycka till :)

p.s såg att det var ett tag sedan detta skrevs jag hoppas det har löst sig d.s

2010-08-04 @ 20:41:38
Postat av: L

Hej.



Tack för ditt inlägg! Kul att du hittat till min blogg. Jag har faktiskt inte pratat med henne igen då det var en bekants bekant. Blev bara så arg att jag var tvungen att skriva om det för att höra om någon annan råkat ut för detta. Har inte hört att det skulle vara så och det är ju det positiva i kråksången.



/L

2010-08-05 @ 11:43:22
URL: http://mammamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0