Nackspärr

2009-03-24 @ 22:37:33

Nackspärren satt sig som en smäck på morgonkvisten och under sovpromenaderna med min son skrev jag inlägg i huvudet om min nackspärr som jag visste skulle vara alldeles för långa för Facebooks begränsade Skriv något... i min profil. Nåväl ingen tjusig anledning men där var den. Jag skulle börja blogga.

"
Vi lär av våra misstag heter det men att säga att en promenad är ett misstag verkar väl en aning off. Först skulle inlägget vara 'Nackspärr och småbarn går inte ihop' (Sebastian min kräver en hel mängd rörelse), men under promenaden min (både den första och den andra under dagen) kände jag att nacken blev bättre. Det skulle alltså betyda att stillasittande var det enda som jag skulle undvika i dag och därför stämde ju inte inlägget jag hade tänkt skriva. Promenaden skulle därför visa sig vara ett  'misstag' eftersom jag lärde mig detta.
"

Jag vet, såååååååååå långsökt, men där har vi det. Välkommen in i Lindaland =) Du vet att du är här frivilligt va? Out with a bang, right? In with a bang?? ;P

Kanske ska jag rättare kalla inlägget om vad min dag handlat om, inte för nackspärr utan, misstagspromenaden?



Kommentarer
Postat av: [ lilla fru werner ]

Välkommen till bloggosfären Linda!!!!



Shit, nackspärr, det låter inte helt gôtt...



Du vet väl att du kan fråga mig om layout o bildredigering o sånt!! Jag hjälper dig gärna att fixa till din blogg. Om du vill så klart!!!



Ha en underbar dag!! Kram

2009-03-25 @ 09:40:31
URL: http://lisawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0