Levande ljus

2009-03-29 @ 22:09:14

Igår släckte vår populära godisaffär ner under Earth Hour. De stängde vid 20.30. Tufft av dem att stänga tidigare på en lördag då de säkert säljer mycket sockerbaserade produkter.. =) De ska ha en eloge för det.

(Även vi släckte ner. Vi skippade Robinson och spelade TP istället. Det var häftigt att stå hemma vid fönstret och se andra släcka ner i sina lägenheter klockan 20.30 och jag greps av en härlig känsla av att vara med om någonting stort. Efteråt såg jag att min stegräknare - som jag fortfarande använder efter att jag kom två på min arbetsplats i en stegräknartävling, trots att jag var höggravid på slutet. Självklart är jag superstolt! - också varit med på noterna angående nedsläckning för den var avstängd.. kunde dock läsa av stegen. Close one..).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0