Hej mitt vinterland.. nu är du här

2009-03-27 @ 08:03:52

Apropå mitt senaste inlägg..  ;)

Jo, faktiskt. Så som jag känner för sången Hej mitt vinterland.. (härlig sång) så känner jag också för snön som fallit i natt. Lite som ett barn på julafton kanske. Jag älskar när det är snö ute. Själva vintern längtar jag inte ifrån utan den snölösa vintern. Allting blir mycket vackrare och det blir ljusare med snön och har du kläder att leka i ja men.. vad väntar du då på? Våra små gillar vi när de är riktigt små, bebisar, som Sebastian är nu men i dag önskar jag att han varit äldre så vi hade kunnat ge oss ut och göra snöänglar.



Kommentarer
Postat av: [ lilla fru werner ]

Suck jag är inte glad att det fallit snö...

2009-03-27 @ 08:30:36
URL: http://lisawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0