Tjejsnack #8 -Ärlighet-

2009-06-23 @ 21:52:47

Ärlighet

1. Säger du till om du får för mycket tillbaka i kassan?
Jag tror att jag både har gjort det och inte gjort det, men det var nog inga stora summor eftersom jag inte kom ihåg det på en gång nu.

2. Berättar du för din bästa vän om dennes partner är otrogen?
Ja. För jag skulle vilja att någon annan gjorde mig samma tjänst.

3. När förskönar du sanningen för att inte såra någon?
Jag förskönar inte sanningen men om jag inte tycker att nya tröjan eller frisyren är fin så uttrycker jag mig inte med ordet fint.

4. I vilka situationer kan man vara för ärlig?
Det finns aldrig anledning att vara brutal. Om någon behöver stöd så visar jag stöd även om jag inte håller med. Det är viktigt att se vad någon behöver.

5. Står du i alla situationer upp för din åsikt?
Absolut. Pratar jag om någon inför någon annan än den personen är jag noga med att inte säga någonting jag inte skulle kunna säga inför personen ifråga. 

Tjejsnack





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0