Tjejsnack #2 -TV-

2009-06-14 @ 00:53:30

TV

1. Vad för typ av program ser du helst på TV?
Jag önskar att det vore mer dokumentärer. Nu är det mer humorprogram och underhållning som tävlingsprogram och serier.

2. Följer du någon TV-serie, vilken??
Greys Anatomy, House, Fringe, Lost, Heroes, Prison Break, Kyle XY, ER, Så ska det låta.

3. Finns det någon kanal du klarar dig utan, varför?
Sportkanaler blir rätt träliga i längden.

4. Finns det någon kanal du inte klarar dig utan, varför?
Jag saknar Discoverykanalen har jag märkt nu när jag inte längre har den. Snacka om vettigt slötittande. När jag nu har skrivit ut det som jag bara tidigare tänkt i huvudet känns det och tycker jag att det låter som om att det är ganska bra att vi inte har en kanal längre som uppmuntrar till slötittande...

5. Har du platt-TV eller tjock-TV?
Gamla hederliga(?) tjockdumburken, still.

Tjejsnack





Kommentarer
Postat av: Emma

Tackar :)

Ja den serien gillade jag med, så man kanske gillar denna med! :)

2009-06-14 @ 10:39:22
URL: http://highlyplaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0