Tjejsnack #1 -Våren-

2009-06-14 @ 00:16:29

VÅREN

1. Vad är det bästa med våren?
Att höra naturen vakna till liv, exempelvis när det börjar porla när isen smälter och bildar små bäckar.

2. Vad är det sämsta med våren?
Att det inte går så bra att åka skidor längre.

3. Har du/vill du köpa nya vårkläder, vad?
Vårkläderna ligger och väntar i vårlådan i garderoben. Blir det köp så blir det en ny långärmad vit tröja som jag kan gömma huden i då jag fått för mycket sol. =)

4. Har du sett några vårtecken än, vad?
Det första jag lade märke till var nog att krokusen bröt igenom myllan så fort den fick lite varmt solljus.
 
5. Brukar du göra nåt speciellt på våren, vad?
Jag tar gärna promenader med familjen i eller nära naturen.

Tjejsnack





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0