Spikmatta/ Shaktimatta!

2009-06-17 @ 12:46:50

Nu är Shaktimattan äntligen inhandlad! Underbart känns det att äga den och jag har inte ens testat den än. Läste recensioner och speciellt en kvinnas uttalande fastnade jag för. Hon sade att hon kunde dela upp livet i före och efter hon köpte mattan. Wow. Min kille har ont i sin kropp och det är inte första gången jag köpt någonting som jag tror kan hjälpa. Denna gången har jag en känsla av att vi hamnat rätt. Denna gång köpte jag grejen lika mycket för min egen skull. =) Jag visste att jag ville ha den, det var bara frågan om när min kille skulle mogna in i beslutet. Nu har han mognat.

Sebastian sover i vagnen på balkongen och snart ska jag vila. Jag ska vila med mattan under ryggen. =) Återkommer med recension.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket nyfiken! Funderar skarpt på att införskaffa en sådan till min ömmande kropp... /E

2009-06-17 @ 17:01:30
Postat av: L

Oh yes. Why wait?

2009-06-17 @ 22:14:21
URL: http://mammamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0