Solat med Sebastian

2009-06-25 @ 19:53:46

Yepp, i dag var det premiär. Jag hade visserligen planerat att sola själv medan Sebastian sov, men så är det att ha barn har jag hört ;) att det går inte alltid att planera. Min kille var dock förnuftigare än jag (som bara sörjde att min egentid försvann) och sade att såhär kommer det att vara på semestern så det är lika bra att börja öva. Sebastian fick för första gången, beträda baksidans gräs- och solområde med sin soldräkt. Oh, så fin. Så smidigt. Eftersom det är en helkroppsdräkt var blomsprutan med så att jag kunde spruta lite på honom om han blev för varm i dräkten då han var i solen. Han gick och kröp och utforskade omgivningen runt omkring filten. Han kröp upp och ner på mamma och pappa och roade sig kungligt. Han var både i sol och skugga och hans vattenmugg var med så det kändes som om han själv kunde styra när han ville vara i skugga/ sol och när han ville dricka. Lilla killen fixar själv. Börjar bli stor.. större. =) Tack får jag säga till min kille som fixade så att vi fick en toppenstund ute i solen allesammans. Tack älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0