Shaktirecension - dag 1 (rygg)

2009-06-17 @ 22:26:27

Lade mig tillrätta, mm.. skönt.. Okej, det är meningen att den ska göra underverk, INTE vara skön. Men så låg jag en haltimme alldeles bar också, kära syster upplyste mig snällt efteråt att de tre första gångerna ska mattan bara användas tio minuter så att kroppen hinner vänja sig.. Oh well. Vi kör den hårda stilen i vår familj.. eh.. Jag var röd och prickig och varm på ryggen flera timmar efteråt. Jag mådde fint.

Okej. I am still into the mat even though I don't think I have seen quite what it can do yet. Jag väntar med spänning på hur nästa recension skall lyda då jag har prövat den mer. Fortsättning följer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0