Puss har blivit gos

2009-06-17 @ 22:49:48

Förut var det många pussar från Sebastian. Jodå, den slemmiga sorten som jag skrivit om. Nu är det gos. Han kommer nära och lägger sig mot den han vill gosa med, med huvudet, eller så lägger han sig brevid, raklång, kinden mot golvet, armarna längst kroppen och efter max en och en halv sekund är han uppe igen. Underbart är kort. Ibland lutar han sitt huvud mot ens huvud en stund. Mys. Jag har vid något tillfälle lagt mitt huvud mot hans bara mage på skötbordet och sagt gos och fått strycka en stund med min kind på hans mage innan det fått vara nog och nu tar han ibland försiktigt tag i mitt huvud när jag är nära och lägger det i hans knä. Han har gjort så i vagnen. Min lilla älskling Sebastian. Mycket Kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0