Klippning som utjämnar =)

2009-06-30 @ 20:22:07

Sist jag var och klippte mig fick jag vänta en hel timme innan hon började med mig. >:(  Blir fortfarande arg när jag tänker på att jag inte sade någonting om det då.

I dag var jag där igen. Klippte mig kortare. =) Skitnervös, även fast jag haft ännu kortare förut.

Innan Sebastian föddes klippte jag och slingade håret. Det gick på 500 papp. Jo det står rätt. Bra ställe jag hittat. =) Blev rekommenderad dit av föredetta arbetskollega. I dag ville hon inte använda hätta utan slinga i folie. För att det blir mycket finare. Det har jag aldrig gjort. Känns dyrt. Jag frågade när hon klippt mig om det är någon prisskillnad för att jag bara hade med mig 500 kronor och att hon gärna fick göra med hätta, men det ville hon inte, efter ett tag sade hon att det är okej för den här gången.

=) Nu är hon förlåten för att jag fick vänta en timme sist!

Min frisyr? Lite bob, lite page fast aningen kortare i bak (vill nog ha kortare nästa gång), lite coolt, lite tufft. Snyggt helt enkelt. Och på mig? Jag vänjer mig nog! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0