Egen tid, som en blixt från klar himmel

2009-06-29 @ 20:30:20

Efter att Sebastian ätit mellanmål i parken på förmiddagen somnade han på vägen hem sittandes i vagnen. Jag lade ner honom och konstaterade att klockan inte ännu var 10.00. Vad göra?

Med bredda smörgåsar, filt, bok och vagn, gick jag ner på baksidan och lade mig och solade. Det var varmt, bara inte sådär stekande som mitt på dagen bjuder på. Jag åt, läste lite, sov lite och gick upp igen när två timmar förflutit. Härligt då det helt otippat blir egen tid som jag inte planerat för. Väl uppe började jag städa och även nu i kväll då min kille tog Sebastian och gick till lekparken så fick jag ännu mer gjort och kunde även unna mig att se på Priviledged (den är gott tidsfördriv). Härligt. H ä r l i g t.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0