Drömmar?

2009-06-15 @ 20:52:26

Jo det var så sant. I går, söndag, berättade min kille att jag väckt honom vid 04, lördag natt, och sagt att jag inte kunde sova och frågat om vi inte kunde gå upp tillsammans. Han hade svarat att nej han ville nog sova lite till om det var okej, för han skulle upp med Sebastian snart... Jag som skulle få sovmorgon och lagt mig sent hade sedan under natten varit uppe tre eller så gånger då Sebastian vaknat och sista gången var klockan över 02. Jag tror att jag borde ha sovit som en stock efter det, jag har inget minne av händelsen min kille berättar om, men visst, vi gör en hel del fuffens under the influence.. of sleep. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0