Barn lämnas i bil

2009-06-27 @ 11:50:05

Detta blev jag nyligen informerad om av en vän, det hände denna gång i Göteborg,

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=503329

Jag vill egentligen inte skriva om det här för jag tycker att det går under klassifieringen "hemskt förskräckligt och otäckt" föräldrabeteende. Uppenbarligen händer det dock fortfarande att föräldrar lämnar sina barn i bilar och därför blir det ett inlägg utav händelsen här i bloggen.

Det bör uppmärksammas överallt och spridas där vi kan sprida det så att det blir till någonting som alla människor har hört om och
alla människor vet. Det är lätt att vi stänger av när någonting är jobbigt för vi vet inte hur vi ska hantera det. Såhär hanterar jag det.

Ett litet barn lämnas inte utan uppsyn! Någonsin!

→ Läs/ kopiera/ länka/ sprid! ←



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0