Anställningsintervju

2009-06-10 @ 14:37:12

... och i slutet av intervjun säger intervjuerskan, "jo det vi tänkte för den här tjänsten, det vi söker är det här med konflikter". Jag ville ställa mig upp och skrika "ta mig, ta mig!!!". Att få möjlighet, tid och utrymme (som det verkar på denna arbetsplats) att arbeta med konflikter och grupper i skola, det är precis det jag vill göra. Hallå, konflikt är mitt andranamn. Jag hoppas verkligen att det framgick att det här jobbet kan vara precis vad jag söker. Något jag egentligen inte hade trott när jag åkte dit, då jag söker en tjänst som fritidspedagog men är utbildad beteendevetare. Men detta verkar  v ä l d i g t  spännande och utvecklande. =) Hoppas hoppas! Får besked senast i början på nästa vecka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som om jobbet är ditt! Och om det inte är det så finns det annat...

2009-06-10 @ 15:50:08
Postat av: [ lilla fru werner ]

Håller tummen stenhårt för dig!!!!!

2009-06-10 @ 16:22:19
URL: http://lisawerner.blogg.se/
Postat av: L

Ja håll alla tummar ni har! =)

2009-06-10 @ 20:47:29
URL: http://mammamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0