Semesterträning Öland

2009-07-24 @ 11:01:01

Det blev inget cyklande tyvärr. Larnefeldtgympan gjorde jag, mamma och A två gånger annars har träningen bestått i simning och gång i vattnet vid badbesök på stranden vid ett tillfälle (så badvänligt väder har det faktiskt inte varit), bärplockning vid flera tillfällen, handtvätt på stranden (pust), sågat och huggit ved på ängen vid ett tillfälle, mm. Jo, jag får inte glömma, släpat Sebastians fullpackade vagn bakom mig på stranden till och från vår plats och det måste ha varit minst 10 000 steg! ;)


Tillägg.
Nu har jag varit ute och cyklat! SKÖNT var det. 65 minuter tog det. Det var roligare när S var med sist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0