Underbara systrar

2009-08-09 @ 00:35:02

Har precis suttit i köket och skrattat så att jag gråtit. Jo, så mycket att när jag torkat hela ansiktet var jag fortfarande helt blöt under hakan. Vi spelade nyinköpta spelet "Alias" och i det spelet fanns både tvåhörningar som gissning på "ej cirkel" (kvadrat) och baksjuka som gissning på "den som är sjuk har en, en..., (och för att gripa efter halmstrån när ingenting fungerat) det som man gör med kakan" (BAKterie)". Väldigt roligt. Till det serverades rödvin, mörk 70%-ig choklad, sourcreme and union-chips, 7-UP, vatten och snart ska jag skala min morot som jag alltid äter när jag ätit onyttigt på kvällen. Nu har vi haft det mycket trevligt i flera dagar, kommenterade jag, (vi hade det väldigt bra på äventyrslandet, vi åt gott, körde 5-kamp som M vann - duktig!, lät Sebastian titta på allt vi kom på och fick springa runt och även hälsa på stora och små) och i morgon ska vi ha de bra också. Det är inte slut än. Kul! Bäst! Och Sebastian älskar att ha sina mostrar på besök också!  =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0