Teckning på kylskåpet

2009-08-16 @ 22:42:43

I dag ritade och målade Sebastian första teckningen. Den sitter på kylskåpet och självklart gjorde jag en stor grej av att sätta upp den där. Lite skönt kan jag känna att vi gjorde det tillsammans i dag för när han börjar på förskolan (onsdag börjar invänjningen) lär de få ha allt det roliga och jag tvivlar inte på att vi kommer att simma i teckningar med mera som kommer hem därifrån. Precis som det ska vara förstås men det gör det inte mindre sorgligt. Som en liten epok som går i graven. Jag tror att jag kommer att sakna lillkillen, vi har varit tillsammans så länge. Tretton månader. Det har varit härligt. Lättare än vad jag trodde att det skulle vara. Men när jag följde Sebastian och själv rättade mig efter hans schema så fann vi en mysig egen rytm, helt separat från den övriga världen. =) Mys. Tack för en härlig tid min älskade son.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0