Olycksfall under ämbetet

2009-08-16 @ 01:33:46

;)

Nja detta kan väl inte handla om riktigt vad som helst, eller? Vem har livligast fantasi? The mind works in mysterious ways..  ;)

Under träning tidigare i dag blev jag en aning för exhalterad mitt under Hip Hop Abs-program för jag lyckades ge mig själv en riktig snyting med knuten näve rakt på näsan. Du vet precis sådär så du måste fara dit med handen för att se om du fått näsblod. Det klarade sig den här gången, men aj. Ont. Tyckte senare framför spegeln att näsan nog såg aningens större ut men det kanske var ett påhitt i mitt sinne för att tillskriva händelsen lite mer handling än vad den faktiskt höll. Nåväl, det var det hela. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0