Invänjning. Dag 7 och 8 - två och en halv timma

2009-08-28 @ 23:26:50

I början var det spännande att se hur Sebastian var på dagis, nu är det tråkigt att inte få vara där alls (även fast jag älskar extratiden jag får). Det blir säkert bättre när han går längre för de två senaste dagarna har jag hämtat Sebastian mellan lunch och vila och då har jag de inte riktigt haft tid att berätta om hur dagen varit. När jag kom hem med en sovande Sebastian i vagnen och hade ställt ut honom på balkongen bad M mig berätta om vad han hade gjort i dag. Jag vet ingenting, svarade jag och kände själv samma sting av besvikelse på att den informationen som vi så efterlängtar inte förmedlas som vi hade velat. Jag har själv arbetet på dagis och jag tyckte att det var så härligt att få fylla föräldrarna till bredden med information om deras barn som det syntes lång väg att de älskade att få höra. Vi vill också höra! =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0