Invänjning. Dag 6 - två timmar

2009-08-26 @ 11:38:12

I dag gick jag iväg i en timme och kom tillbaka strax innan elva. Sebastian var jättetrött. De var ute. Det hade gått bra, han hade ju ramlat på huvudet förstås och slagit i pannan men han hade kunnat tröstas av fröken och det var bra. Det verkade annars ha varit lugnt. Innan Sebastian såg att jag kommit tillbaka ramlade han på rumpan och blev ledsen, nederlagen blir så stora när han är trött och han ramlar även mycket mer när han är trött, och när han sedan såg mig då bröt det loss ordentligt. Vi packade ihop oss och gick hem.

I morgon ska han äta lunch, en dag tidigare blir det för att det går så bra för honom nu. Jag tror att jag får ha honom att sova lite innan han kommer då annars lär han somna innan de satt honom i stolen. Vi får se hur det går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0