Invänjning. Dag 5 - två timmar

2009-08-25 @ 13:08:22

Med pappa idag. Mamma till Arbetsförmedlingen på infomöte... SÅÅ mycket roligare..

Ute. Pappa fick gå ifrån i en halvtimme. När han kom tillbaka hade Sebastian blivit biten i handen. Han pillar alldeles för mycket i ansiktet på andra barn. Han hade blivit ledsen men sen hade det varit bra för han var inte ledsen när pappa kom tillbaka. Annars hade han i inhängnad sandlåda lekt dörrvakt. Han hade också försökt ta andras mössor och så pillat i ansiktet, förstås. Några till som biter honom lite lagom hårt i fingrarna ska nog råda bot på det, sade den elaka modern. I morgon är det min tur igen. Kan redan känna hur mycket jag kommer att missa när jag börjar jobba. Missade redan massa saker. M berättade mycket och hade han skrivit här hade det blivit ännu fler bravader att läsa om, det tvivlar jag ine en sekund på. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det där med att missa en massa....P lämnar på morgonen och hämtar på em. Jag jobbar ca 10h/dag nu (samt iväg en massa nätter) sä jag känner att jag missar ALLT :(./ E

2009-08-25 @ 19:32:47
Postat av: L

Ja den dagen kommer, men vi har varit mycket med de små också. =)

2009-08-26 @ 20:29:38
URL: http://mammamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0