Hårskola? förnuftskola??

2009-08-31 @ 23:33:47

Jag är gutted. Skulle bli fin i håret. Skulle få min korta nacke. Vet inte hur jag ska beskriva det men jag vill inte gå ut på mååånga långa veckor. Min hals bakifrån har blivit jättelång på "huvudets bekostnad". Om du tar och rakar så högt upp att det inte är mycket hår kvar, då ser det ut som om du har pygmehuvud (eftersom huvudet är där håret är). Och nej fattar du inte så får du inte se. Jag tänker inte visa detta. Hur kan en frisör klippa så? Jag är så arg och oförstående. Hur kan en frisör klippa så? Hur kan en frisör KLIPPA SÅ???? Ingen människa kan se bra ut i en sån frisyr. Beskriv bättre innan du klipper nästa gång för guds skull. Sedan när betydde "kort nacke" att du ska ta fram rakmaskinen och raka bort allt hår så högt upp du bara kan? Jag säger bara oh my God. Aldrig tidigare har jag velat vakna upp följande dag och inse att valda delar av gårdagen varit en dröm.. aldrig förrän nu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså. Been there done that. När jag sa "Robyn-frissa med lite ljusa slingor" klippte frisören kort stubb och blonderade hela håret kritvitt. Jag hade keps i ett halvår och färgade håret brunt. Tycker att du ska ringa till frisören och förklara vad du tänker. Pengarna tillbaka, en ursäkt och kanske någon form av "tillrättning"? Typ betalad hårförlängning?

2009-09-02 @ 13:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0