Äventyrsminigolf

2009-08-08 @ 14:27:37

Och jag vann! =) Det var en tuff match mellan oss, Å, Z, S, M och mig. Sebastian satt i vagnen och tittade på, nyvaken och nöjd. Varmt var det och vi sökte nog alla skugga på banan så mycket som den tillät det. Nu är M, Å och Z och flyttar bilen till ett billigare parkeringsområde och när de är tillbaka ska de göra korv stroganoff. Gott. Efter det bär det av till äventyrsland vilket ska bli jättekul. På mitt schema står åka karusell med Sebastian eller möjligen titta på när han och pappa åker, åka vuxenkarusell, äta gott, spela på massa godishjul och det roligaste eftersom vi är så jämna allihop, en egenkomponerad fem-, sju- eller-vad-det-nu-blir-kamp. Ska bli så himla trevligt! Nu ska jag gå och leta efter en täckande men ändå sval, vit tröja, blus etcetera att ha på mig senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0