Why?

2009-04-07 @ 18:28:32

Brogyllen är vanligtvis ett kalas ställe att mumsa på. Gott och trevligt och gott. Idag hamnar de tyvärr under denna katergori. Så onödigt också. Jag gick promenaden dit och skulle köpa två semlor. Jo, jag vet, har jag tagit fel på månad eller?.. men min kille har hållt på med Cambridgedieten och jag har inte kunnat äta mjölkprodukter för att lilla sonen fått utslag av mjölkprotein. Hur som helst, nu är det ingen diet och sonen är bra igen, vi hade bestämt att festa till det. Jag hade varit nere någon månad tidigare och frågat hur länge de sålde semlan och då fått svaret "till påsk". Jag hade garderat mig. Jag hade eliminerat felmarginalen. Trodde jag. Som det nu var kom jag ner och blev meddelad att nej den slutade vi med i lördags. I am gutted! I övermorgon är det skärtorsdag och mig vetandes så är ingenting vanligtvis påsk i Sverige innan långfredagen är här. Bara de små har påsklov. Och Brogyllen.. =(  Dåligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0