Sebastians första Valborg

2009-05-01 @ 00:14:22

Vilket fantastiskt väder det var denna dag. Så "himmlablått" och härligt. VARMT. Sebastian låg i pyjamas i vagnen. =) Först var vi ute en sväng mellan 18.30 och 19.30. Höjdpunkt - popcornmaskinen som sprutade ut  popcorn. På hemvägen somnade Sebastian och sov till 20.30. Vid 20.30 satt jag och min kille på en filt, där vi även ätit middag med dubbel efterrätt + chokladbiten, och väntade på att brasan skulle tändas. Mycket ljud var det. Jag vill också vara med. Halvlåg och kikade. Höjdpunkt - fackeltåget som gick förbi nära nära på sin väg för att tända brasan. Vi följde efter fackelbärarna och tittade på brasan en stund. Åh, vad härligt det brann. På hemvägen vid 21.40 somnade Sebastian. Mina höjdpunkter - Middag med min kille, att se brasa igen (det var så länge sedan), att Sebastian vaknade till så att vi alla kunde titta på brasan tillsammans och att Sebastian låg varmt men lagom på fårskinnsfällen som nu anpassats till att ligga i vagnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0