Sandlådepremiär

2009-04-03 @ 16:44:18

Det blir många premiärer för Sebastian nu, så är det för en liten kille.

Sanden smakade konstigt och var kall, "rapporterar" Sebastian, så jag smakade inget mer sen. Men den gröna sandgrejen var god att suga på. Molly var med och vi pratade lite hon och jag. Mamma gjorde så att sanden stod upp, först var den i byttan sen stod den upp själv. Sen satte jag foten på den och då var den borta sen.
När vi gungar, mamma och jag, kittlar det kul i magen och mamma gör roliga miner och hoppar runt och ser konstig ut. Den där plåtgrejen hade mamma i ansiktet mycket när vi var ute, det var inte jätteroligt, men hon ropade på mig mycket och gjorde roliga ljud.


Det kommer att bli en härlig sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0