Morgonstund

2009-04-14 @ 09:37:19

I dag hade jag och Sebastian mysmorgon. Efter frukost stannade vi i mormors kök och lyssnade till musik på radion och dansade tillsammans. Först stod vi på golvet och höll varandra i händerna och sen dansade vi lite när jag höll Sebastian i famnen. Sebastian sjöng jättemycket, högljutt och ihållande på ett sätt som han inte gjort tidigare. Därför tror jag att han sjöng, kanske för att jag gjorde det också. Sedan ville Sebastian även banka samtidigt som han sjöng. Han hittade ugnsplåtar i underugnen som han nog tyckte gav ett bra och högt ljud för där satt han och sjöng och bankade ljudligt. Det var underbart att se hur kul han hade. Vår morgon har varit helhärlig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0