"Morgonlek"

2009-04-23 @ 07:46:55

Jag har precis försökt fota Sebastian in action i hans nya Me&I t-shirt. Vilken pärs. Sebastian tyckte att det var jättekul. Jag sprang fram och tillbaka i vardagsrummet, från den ena änden till den andra och tillbaka igen, och försökte fota Sebastian medan han kröp mot/ jagade mig. En bild per runda blev det.. och varm blev jag, men Sebastian var nöjd. In action för Sebastian? Lätt! Att däremot fånga honom med kameran WHILST in action.. inte så lätt.. Jag var äntligen och hämtade t-shirten igår. Det är en av de saker som lätt glöms, det som inte är synligt. En tröja som jag köpte för lääääänge sedan på en kompis Me&I-klädparty och bara inte kommit iväg för att hämta upp. Förlåt för det L. Nu är den superfina tröjan nästan för liten fast det ska vara storlek 74/80. Ja ja. Kanske jag lär mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0