Mammorexia

2009-04-25 @ 20:49:16

Jag vet inte i vilken av mina kategorier i bloggen detta inlägg borde ha hamnat egentligen. Här, eller i "Uppsträckning", vet ej... Ja, vad kan mammorexia handla om? Jag tog upp tidningen Mama och tänkte att detta kan kanske vara någonting för mig för jag känner att jag ibland äter lite för lite, går ner i vikt - jag ammar ju ändå fortfarande fyra-fem gånger om dagen vilket ska vara viktnedgångsfrämjande, och verkar ha varit det också. Men icke. Artikeln visar sig handla om mammor som känner att de kan leva utan män. ? Anorexia är någonting allvarligt och hur kan de inte ha kommit på en bättre titel? Jag bara undrar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0