Kvalitet

2009-04-10 @ 17:25:19

I dag begav vi oss ut på en härlig cykeltur i vårsolen, jag och min unga lillasyster. Jodå, det var vårsol, för vi såg båda två "årets första fjäril". Citronfjärilen. Vi kom hem dryga två timmar senare och då hade vi också hunnit med att springa en militärhinderbana som är öppen för allmänheten. =) Oj vad kul det var! Vad slut vi blev men vad underbart kul det var! Att det inte alls var ett planerat besök var nog det bästa med allt. Så härligt spontant bara. Min lillasyster klarade alla hinder under vår tävling medan jag tvungen att ge upp på två hinder. Efter att vi tävlat klart gav jag mig den på att jag skulle ta även dem och min syster var snäll och väntade medan jag försökte igen. Jag klarade dem! Det är jag jättestolt över. Det ena hindret jag skulle ta mig över var en vågrät liggande planka som var ca 35 centimeter bred och belägen två meter upp. Jo, inte så lätt. Det andra hindret var att jag skulle ta mig upp ur en grop med betongväggar. Inte lätt det heller. Duktiga var vi! En underbar "liten" utflykt! Kvalitet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Solen skiner också i Götet, Sveriges framsida du vet ;). 18 grader idag!/ E

2009-04-11 @ 14:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0