Titta boken

2009-04-05 @ 18:45:55

Sedan kanske en vecka eller så tillbaka, har Sebastian börjat tycka att det är jätteroligt med böcker. Han kan sitta på golvet med en hårdpappbok och försöka få upp den, och går inte det gnäller han till. När han gör så läser jag alltid boken med honom. För jag känner att han så tydligt säger att han vill läsa den. Han kommenterar och verkar trivas väldigt bra under lässtunden. Favoritbok är "Djur- och ljud" som han fått av farmor. Den brukar vi ha liggande på vardagsrumsbordet och ganska ofta när jag har ammat honom i fåtöljen tittar han på den och då  läser vi den. Jag tycker att det är jättekul att Sebastian har utvecklat ett intresse för böcker. Jag hoppas att vi kan underhålla intresset. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0