ER-maraton

2009-04-04 @ 23:32:56

Skön har kvällen varit och snart är det läggdags. Tyckte att ER-avsnitten var lite konstiga, såg tre och är inte säker på att allt var i rätt ordning. Nåja. Killen kom iväg okej (jag och Sebastian körde honom med pajen i knät) och Sebastian åt sedan bra och somnade snabbt. Jag dukade upp den obligatoriska godisskålen (som nu består av påskgodis dvs. skumgodis och choklad, oh ja, jag gillar påsken), en morot ( inbillar mig att om moroten "sätter igång" magen så slinker lite godis med ut också. Tror mig ha läst att anledningen till att vi går upp i vikt lätt av onyttigheter är ofta att det är saker som inte "sätter igång" magen.. att det bara sätter sig... kan det stämma? Äter mycket hellre morot, än skippar onyttigheterna.. ), lite rött samt mörk choklad (får ju inte missa de välgörande antioxidanterna...), släckte ner, tände ljus och satte på ER. Jo, det har varit en trivsam lördagkväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0