Egen tid

2009-04-03 @ 20:22:15

Sebastian sover trött. Killen och kompis lagar Lemon Cheesecake till Herrmiddagen de ska ha imorgon. Nu är det så att herrarna brukar ha olika ansvarsområden och de brukar ha ett tema. Typ Oktoberfest, japanskt etcetera men när jag nu frågar så har de inget tema denna gång, för "Stoffer har ingen ugn" vad nu det kan betyda. Bara för att jag skulle skriva om det här så har de inget tema.. Jaja. En återkommande  ingrediens under träffarna är drickat till maten i alla fall.. så mycket vet jag  ;) 

Min kille lagade ikväll maten och hade Sebastian hos sig i köket så att jag skulle få tid att sitta med bloggen. Bless him =) Nu har vi ätit och jag ammade och lade Sebastian före maten för ovanlighetens skull, för att få det undanstökat innan bakningen och besök, så nu sitter jag här och skriver med det extra lilla drivet som infinner sig efter ett glas gott rött vin =) Jag sitter nästan här och klyvs av all denna härliga Egna tid. Ska jag skriva, se Så ska det låta eller börja se det ER maraton som väntar (har inte ännu sett ett enda av de fyra(?) avsnitt som gått och jag vill ha sett alla) innan jag ska se nästa avsnitt med mamma i annan stad dit vi åker i påsk. Det är vår grej, Cityakuten (på mammaspråk. Kärlek till dig mamma), nostalgi, för vi såg den alltid tillsammans förr.

Egna tid, du ljuva härliga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0