Var är bollen?

2009-04-29 @ 07:53:11

Sitter och skriver lite medan Sebastian leker. Frid och fröjd. Ibland kommer han till mig vid datorn och då pratar vi lite och jag frågar honom var någon av hans leksaker är och då brukar han krypa bort till leksakerna och leka. Alldeles nyss frågade jag var hans boll var, Sebastian har aldrig tidigare gått till någon specifik leksak som jag nämnt, utan har istället gått till lekmattan där alla hans leksaker ligger, men det gjorde han nu!!! =) Stolt mamma. Vi har rullat boll mycket förrut och då fått honom att hämta boll men nu var det helt ur kontext. Sebastian vet vad boll är och går till den när jag frågar efter den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0