Blixtvisit! =)

2009-04-28 @ 14:55:21

I går fick vi med kort varsel besök från annan stad. Jättekul! Gillar den sortens träff. Är inte en hejare på att planera.. I, J och lille L, bara en vecka och två dagar (tre i dag) gammal, kom och sov hos oss. Så himla lyxigt när vi får möjlighet att träffa dessa små underbara bebisar så tätt inpå nedkomst. Så gosigt. Så väldigt mysigt. Alla små ljud och alla små ansiktsuttryck. Härligt. Fick bjuda på vår favoritfisksoppa. =)  Gott. Vi får se om vi får ha dem hos oss någonting mer innan de ska hem igen.

Sebastian sov när de kom i går men efter frukost i morse fick han träffa dem. Han fick själv krypa in i vardagsrummet där min kompis satt med sin lille på en madrass. Jag satt bredvid. Till en början var han lite tveksam, det är första gången han träffar alla tre. Han stannade till och tittade lite men efter ett tag vågade han krypa fram. Han var nöjd och tyckte väl inte att L var så värst läskig (vi hade ju en helt annan reaktion med Sebastians kusin vid första träffen. Läs "Kalas, lillkusin och trappor"). Han ville klappa lite på vår minsta gäst och jag tycker att han var ganska försiktig. Han brukar gilla att ha folk runt omkring sig och har inte ännu visat några tecken på blyghet. Medan Sebastian lite senare lekte i vardagsrummet gjorde han då och då korta besök hos lilla bebisen som låg i sin mammas knä i soffan. Han tycktes gilla det oväntade men mycket uppskattade sällskapet. Det vet jag att jag gjorde! =) Jag fick både gosa och byta bajsblöja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0