4 -- Från Facebook --

2009-04-24 @ 08:07:16

*Februari 3, 2009 -- Sebastian i säng 21.30. Jag i säng 23.15. Hade det inte handlat om min egen sömn är det nästan spännande att gå och lägga sig nu och få se hur Sebastian sover inatt.. --

*februari 4, 2009 -- Jag fick amma ändå vid 06.15, vilket är okej om Sebastian sedan somnat om.. vilket han inte gjorde =( --
-- Jag älskar liten Sebastian! Hade världens mysstund på skötbordet innan läggdags då vi var nära nära och tiden stod still. Urklipp ur "Mitt underbara liv!" --

*februari 5, 2009 -- Jag fick sova till 6.30(!) i morse. =) Nöjd. Jag kom i säng tidigt. --
-- Jag läser "Sagan om ringen" (har helt slutat titta TV- SKÖNT!) och irriterar mig på att karaktärerna i filmerna saknar så mycket. --

*februari 6, 2009 -- Jag ska snart iväg och äta på restaurang med S och I! Som lite vuxet födelsedagsfirande. Härliga fredag! Längtar efter att dricka vin och surra i goda vänners lag! =) --

*februari 7, 2009 -- Jag har bakat inför imorgon då vi får besök. =) --

*februari 8, 2009 -- Jag har haft en underbar mysmorgon med min Sebastian =) Älskar lillkillen!!! Vilken härlig start på min födelsedag! --
-- Tack för alla grattisönskningar! Min dag har varit väldigt bra. Mys med Sebastian, träning, sällskap o massor av hemmagjord tårta!!! =) --

*februari 9, 2009 -- Jag har haft en "hemsk-mamma"-dag. Barnakuten, två besök, efter att Sebastian ramlade ur vår säng i morse. Han mår bra, har tydligen hård skalle.. --

*februari 10, 2009 -- Vår son har en förkärlek för att stoppa händerna i munnen då han äter.. och sen klia ögonen.. och kanske känna lite på öronen.. Sebastian mitt underbara lilla kladdmonster =) --



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0