2 -- Från Facebook --

2009-04-20 @ 22:36:46

*januari 11, 2009 -- I am cleaning for people to come see the flat. Trying to move to a bigger place. =) --

*januari 14, 2009 -- Jag ska i dag prova att äta lite mjölkprodukter och då blir det glögg och och mammas lussebulle som legat infrusen och väntat... =) --

*januari 15, 2009 -- Jag och familjen är inne på fjärde dagen på "lära-sova-själv" metoden och i dag somnade Sebastian efter 10 minuter själv i sängen utan napp!!! Sen blev det Alladin o TP. --

*januari 16, 2009 -- Jag och Sebastian har precis haft besök. Först promenad och sedan hem till oss för fika. Både i dag och i går. Härligt!!!! --
-- Jag är glad. Femte dagen. I dag var det full succé då S somnade direkt fast också klockan bara var 18 (han missade en sovstund idag). --

*januari 17, 2009 -- Today we have enjoyed the company of grandmother, uncle and his pregnant girlfriend. In March Sebastian will have a cousin!! --

*januari 18, 2009 -- I love Hip Hop Abs! After the workout I had a long nice bath and at the end of it Sebastian got to bathe too! =) --



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0