Utomlands so far

2014-04-05 @ 22:32:00

Mkt bra resa. Finfint hotell. Ingen stress. Ingen *orolighet* over att resa sjalv.
 
Nar jag var framme betacknades resan som semester nar jag inte stressade ut pa en gang for att uppleva utan la mig pa sangen och laste lite bok medan jag unnades fyra bitar 90%-ig Lindt choklad och ingefarakanelhonungsgodis. :D
 
Jag spatserade sedan pa stan, inhandlade klader till barnen; sjal till mig i HELT ratt farg, som jag har letat, och nu fullstandigt ramlade jag over den.. :)
 
 
 
OJOJ, verkligheten kallar nar jag tittar till tiden pa internet (15 min at gangen) och det ar hela 17 sekunder kvar. Publicera och logga in panytt.
 
Var var jag? Jo, ramlade over sjalen och nu har jag nya sulor till kvallens dansskor!
 
Jag fotade och fotade denna vackra stad och sedan gick jag ut och at en mediumstekt tonfisk pa en restaurang som rakade ha fisk som sin specialitet. Ett glas vitt till och sedan tillbaka till hotellet. Om musiken forresten ar lika bra pa klubben i kvall som pa restaurangen.. da blir det bra. :)
 
Nu har jag verkligen haft tid att unna mig bloggen ocksa och det kanns bast! Hej for nu, dags att bege sig. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0